Publicaties

 

Nieuw!

Huurders aan het woord
Artikel uit magazine van Woonkracht10

Hoe kunnen huurders elkaar helpen?
Artikel
Stadlander Magazine

Luisteren naar huurders: wat levert dat op?
Nieuwsbrief KWH 

De beste feedback haal je uit huurders zelf
Artikel uit bewonersblad WonenBreburg 

Luisteren, dat is echt een kunst
Artikel uit bewonersblad De Sleutels

Thuis is voor iedereen het fijnst!
Artikel bewonersblad De Leeuw van Putten. 

Wat is het nut van een klantenpanel?
Artikel bewonersblad Omnivera GWZ.

In ons archief:

Vers van de pers Een praktische special over luisteren met inspirerende voorbeelden, interviews, boekentips en wetenswaardigheden.

Leren van je klanten
Stadlander organiseert jaarlijks één tot drie klantenpanels.
Lees meer..

Er gaat een luistervirus rond
KWH interviewde Carla Klein van Luisterpunt over het belang van luisteren: “Ga wat meer van de klant houden. Laat klanten zien en voelen, dat ze ertoe doen.”
Lees meer..

Nieuwe huurders dankbaar voor betrokkenheid De Leeuw van Putten
De Leeuw van Putten verbetert dienstverlening door te luisteren naar klanten.

Stadlander haalt stem van huurders op
Kritisch in de spiegel kijken. Dat is wat Stadlander doet met klantenpanels.

Vraaggericht bouwen, met de consument als inspiratiebron
Verslag Bouwend Haarlem 2013 georganiseerd door gemeente Haarlem, Elan Wonen, Ymere,
Pré Wonen, Bouwfonds Ontwikkeling en HBB Groep. Luisterpunt was onderdeel van het programma.

Klantenpanel levert schat aan informatie op
Elan Wonen wil echt weten wat klanten bezig houdt en organiseert daarom klantenpanels.

   
   

Contact
Peperstraat 42
3961 AT  Wijk bij Duurstede
t (0343) 411 840
e
info@luisterpunt.nl

Over Luisterpunt
- Klantenpanels
- Klantreizen
- Stimuleren klantgerichte cultuur
- Gastspreker / dagvoorzitter
- KWH Luisterpanels
Klanten
Team

Contact
Agenda Academie voor klantgerichtheid
Direct inschrijven
Nieuws
Publicaties
Inschrijven nieuwsbrief
 

© Luisterpunt 2018