Over Luisterpunt

Luisterpunt helpt organisaties om beter te luisteren naar hun klanten. Deze klanten dragen etiketten zoals huurder, bewoner, woningzoekende, cliŽnt, mantelzorger, patiŽnt, burger of gebruiker. Luisterpunt verdiept zich in de menselijke kant van klanten en luistert naar hun ervaringen, wensen, behoeften en verhalen. Dit levert veel op: klanten die zich gehoord voelen, waardevolle klantinformatie, diepgaande inzichten, inspiratie en de impuls om te willen veranderen en het beter te doen. We maken gebruik van beproefde, kwalitatieve instrumenten zoals klantenpanels en alle denkbare varianten daarop bijvoorbeeld arenagesprekken, klantreizen, luisterpanels, verwonderpanels, keukentafelgesprekken, meedenksessies en focusgroepen. Ook begeleiden we organisaties bij het versterken van een klantgerichte cultuur.

Luisterpunt werkt vooral in opdracht van woningcorporaties, maar ook voor zorgorganisaties (verpleeghuiszorg, thuiszorg, verzorgingshuizen), welzijnsorganisaties, gemeenten en provincies.

Luisterpunt is de oprichter van de Academie voor Klantgerichtheid waarin wij met andere specialisten onze kennis en ervaring aanbieden in de vorm van frisse trainingen, themadagen en inspiratiesessies. We werken met zeer ervaren gespreksleiders, trainers en (gast)sprekers en een vaste cameraman en panelassistent/notulist.

Luisterpunt bestaat sinds 1998 en is gevestigd in Wijk bij Duurstede (provincie Utrecht).

 

   
   

Contact
Peperstraat 42
3961 AT  Wijk bij Duurstede
t (0343) 411 840
e
info@luisterpunt.nl

Over Luisterpunt
- Klantenpanels
- Klantreizen
- Stimuleren klantgerichte cultuur
- Gastspreker / dagvoorzitter
- KWH Luisterpanels
Klanten
Team

Contact
Agenda Academie voor klantgerichtheid
Direct inschrijven
Nieuws
Publicaties
Inschrijven nieuwsbrief
 

© Luisterpunt 2018