Klantreizen

Wat Customer Journeys kunnen betekenen voor jouw corporatie

Er is een klant en die heeft je nodig. Wat komt hij allemaal tegen wanneer hij een woning gaat huren? Hoe ervaart jouw klant het doen van een reparatieverzoek? Welke stappen moet hij ondernemen en hoe waardeert hij deze stappen? Waar ben je als corporatie waardevol voor de klant en waar zucht de klant dat ze nu alweer een formulier in moeten vullen, contact moeten opnemen of geen antwoord ontvangen? Hoe weet je welk communicatiekanaal de juiste is?

Veel corporaties hebben de werkzaamheden prachtig beschreven in bedrijfsprocessen (het inside-out denken) maar hoe ervaart de klant deze verschillende stappen (outside-in)?

Wat kan de klant vertellen over jouw bedrijfsprocessen? Waar kunnen processen efficiënter en effectiever? Hoe kunnen we de LEAN gedachten verwerken in onze processen?

Download het verslag van de Workshop Klantreizen van:

15 maart 2018

 

16 maart 2017

 

21 november 2016

 

28 juni 2016

 

24 september 2015

 

26 maart 2015

 

Workshop Klantreizen

Leer, door middel van klantreizen, in één dag van buiten naar binnen te kijken. Zelf te ervaren wat de klant ervaart. En hoe je deze manier van werken kan toepassen om je eigen organisatie te versterken, te stroomlijnen. De klantreis methode maakt het mogelijk om in korte tijd jezelf en je collega’s bewust te maken van de klantervaring. Lees meer...

Medewerkers van volgende woningcorporaties hebben deelgenomen aan de Workshop Klantreizen:

3B Wonen   |  Accolade  |  Brabant Wonen  |  Centrada  |  Domesta   |  Domijn  Elkien  |  Goed Wonen Gemert  |  GroenWest  |  Heem Wonen  | Huis & Erf Kleurrijk Wonen   |  Lefier   |  Ons Huis  |   Poort6  | Sint Joseph  |  De Sleutels  Stadgenoot  |  Staedion  |  SWZ  |  TBV Wonen  |  Tiwos   |  UWOON  |  WBO Wonen  |  WonenBreburg   |  wonenCentraal  |  Woningstichting Goede Stede  Woning in Zicht   |  Woonbedrijf Eindhoven  |  Woningbedrijf Velsenf
Woonconcept  |  De Woonmensen  |  WOONopMAAT  |  Woonpalet  |  Ymere  ZVH

 

   
   

Contact
Peperstraat 42
3961 AT  Wijk bij Duurstede
t (0343) 411 840
e
info@luisterpunt.nl

Over Luisterpunt
- Klantenpanels
- Klantreizen
- Stimuleren klantgerichte cultuur
- Gastspreker / dagvoorzitter
- KWH Luisterpanels
Klanten
Team

Contact
Agenda Academie voor klantgerichtheid
Direct inschrijven
Nieuws
Publicaties
Inschrijven nieuwsbrief
 

© Luisterpunt 2018