We vinden het belangrijk om naar huurders te luisteren, maar luisteren we eigenlijk wel naar elkáár?
Onderwerp Het is belangrijk om goed naar klanten te luisteren. Minstens zo belangrijk is het, om naar collega’s te luisteren. Alleen investeren in een klantgerichte ‘schil’ van de organisatie is een verloren investering. Wat gebeurt er binnen, hoe communiceert men onderling? Bij veel organisaties is er op dit vlak nog veel winst te behalen.
Workshop Luister je wel? Actieve workshop met speelse werkvormen gericht op:
- het samen ontdekken van de kracht van luisteren
- beter leren luisteren naar elkaar, ter versterking van het luisterend vermogen van de gehele organisatie
Voor wie? De workshop is interessant voor iedereen die beter wil leren luisteren.
Programma De werksessie duurt drie uur. Je krijgt tal van tips, inzichten en verbetermogelijkheden aangereikt die je meteen na de workshop in praktijk kunt brengen.
Waar en wanneer? 27 september 2018 in Soesterberg.
Organisatie Aan de workshop nemen maximaal zestien personen deel. De kosten bedragen 195 euro per persoon exclusief 21% BTW. Informatie en aanmelding:
Luisterpunt tel.(0343) 411 840
www.academievoorklantgerichtheid.nl
|