Workshop Klantreizen gedaan, en dan……..? Heb je in 2015, 2016 of 2017 de Workshop Klantreizen gevolgd? Dan ben je van harte welkom bij de terugkomdag. In een ochtendprogramma van drie uur wisselen we ervaringen uit over de methode, effecten en vervolgstappen.
Voor wie? De terugkomdag is bedoeld voor mensen die de Workshop Klantreizen hebben gevolgd. Heb je:
- de klantreismethode uitgevoerd met collega’s binnen je eigen corporatie?
- de methode aangepast en/of toegepast met klanten, ketenpartners/aannemers of andere doelgroepen?
- niets gedaan met de methode, maar ben je wel nieuwsgierig naar de ervaringen van andere corporaties?
- andere manieren ontwikkeld op het gebied van klantreizen en leren van klantervaringen?
Programma Van 10.00 tot 13.00 uur besteden we aandacht aan:
- Ervaringen met de methode en de effecten: Wat is succesvol en waar loop je tegenaan in je eigen corporatie?
- Wat kan beter, anders en wat is goed aan de klantreismethode?
- Toepassingen en ‘lessons learnt’ van andere corporaties o.a. WonenBreburg en WBO Wonen: De klantreis, wat
hebben zij ermee gedaan, waar liepen ze tegenaan, waar moet je rekening mee houden?
- Een oefening: Klantreis gedaan....en dan? ( dit is een onderdeel uit de vervolgworkshop die we hebben ontwikkeld)
Kom je ook? Het wordt een actieve en afwisselende ochtend! Waar en wanneer? 15 juni in Bergen op Zoom en 16 november 2018 (plaats nog niet bekend).
Organisatie Aan de Uitwisselsessie Workshop Klantreizen nemen maximaal twintig personen deel. De kosten bedragen 95 euro per persoon exclusief 21% BTW (inclusief lunch).
Informatie en aanmelding: Luisterpunt tel.(0343) 411 840
www.academievoorklantgerichtheid.nl
|