Luisteren naar huurders: moeten we méér luisteren, anders of beter?
Onderwerp Woningcorporaties hebben dagelijks intensief contact met huurders. Tegelijkertijd ervaren corporaties en huurders beide, dat de afstand groter wordt. Terwijl de corporatie van mening is dat er al veel gedaan wordt aan klantcontact en luisteren, voelt de huurder zich vaak niet gehoord en slecht begrepen.
Werksessie Stem van de klant Samen met collega’s van andere corporaties maak je een pas je een analysemodel toe en breng je in kaart wat woningcorporaties doen om de stem van de klant binnen te halen. Op welke manieren en momenten luisteren ze naar klanten?
Voor wie? De werksessie is bedoeld voor medewerkers van woningcorporaties die zich bezig houden met klantgerichtheid, procesoptimalisatie en kwaliteitszorg, zoals beleids- en communicatiemedewerkers, marktonderzoekers en managers.
Programma De werksessie duurt drie uur. Na afloop stel je vast, op basis van een heldere analyse, waar voor jouw corporatie kansen en mogelijkheden liggen om op andere, nieuwe en eigentijdse manieren te gaan luisteren naar huurders.
Waar en wanneer? 30 oktober 2018 in Driebergen.
Organisatie Aan de workshop nemen maximaal zestien personen deel. De kosten bedragen 195 euro per persoon exclusief 21% BTW. Informatie en aanmelding:
Luisterpunt tel.(0343) 411 840
www.academievoorklantgerichtheid.nl
|